• Witamy na forum akwarystycznym,
  • poświęconym wyłącznie najpiękniejszym
  • i najciekawszym rybom jakimi są pielęgnice.
  • Tylko tu porozmawiasz o pielęgnicach
  • z każdego zakątka świata,
  • znajdziesz ciekawe informacje,
  • uzyskasz pomoc ekspertów
  • i prawdziwych pasjonatów.
  • Pokaż swoje akwaria
  • i trzymane w nich pielęgnice.
  • Dziel się własnymi doświadczeniami.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Title: obsada 300 l ( niestandardowe)

#1
witam
jestem nowy na forum to się przedstawię.
mam na imię Patryk mam 15 lat i akwarystyką zajmuję się od +/- 6 lat. 4 najbliższe lata poświęciłem pyśkom z Malawi (m.in.Metriaclima sp. Membe Deep , aulonocara red rubin , aulonocara baenschi u wszystkich z tych ryb miałem udane tarła i udało mi się sporą ich część sprzedać dla kolegów hobbystów) ale do sedna postanowiłem coś zmienić i pójść w Amerykę południową ponieważ zakochałem się w... ziemiojadach Angel dla nich zmieniłem zbiornik na 300l o wymiarach 140x45x50 wiem mało jednak prowadzę jeszcze 375 l Tanganikę z trofciami i nie mam miejsca na drugi taki duży zbiornik niestety ... ( poniżej tanga.)

   


ale przejdźmy do sedna problemu czyli obsady.
-chcę w tym zbiorniku 3 pary czyli 6 sztuk. (akceptowalne? )
-do ziemów planuje parkę heros sp. rotkeil (dobre towarzystwo ?)
-do tego stado kąsaczy prawdopodobnie hokejówki ( max 20 szt.)
-myślałem też nad płaskobokami ( wejdą 5 szt.???)
poniżej zdjęcie akwa . proszę (jeśli jest taka potrzeba) o skorygowanie obsady pozdrawiam.
   


   
edit. trochę o sprzęcie filtr zewnętrzny jbl e1501 + mieszacz jvp-101 (najtańszy przejściowo ) + mechanik aquael pawerhead 500 , grzałka 250 w . oświetlenie lampa led przerobiona ( dodane żółte ledy )
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#2
Ale nicka sobie chopie wybrałeś ;D
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#3
(21-10-2016, 18:52 PM)tuptuś napisał(a): Ale nicka sobie chopie wybrałeś ;D

prawda Big Grin
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#4