• Witamy na forum akwarystycznym,
  • poświęconym wyłącznie najpiękniejszym
  • i najciekawszym rybom jakimi są pielęgnice.
  • Tylko tu porozmawiasz o pielęgnicach
  • z każdego zakątka świata,
  • znajdziesz ciekawe informacje,
  • uzyskasz pomoc ekspertów
  • i prawdziwych pasjonatów.
  • Pokaż swoje akwaria
  • i trzymane w nich pielęgnice.
  • Dziel się własnymi doświadczeniami.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Title: Akwarium AC 1137l

#1
Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym zaprezentować akwarium nad którym pracuję już od ponad roku i które w dalszym ciągu nie jest gotowe. Prezentuje je teraz ponieważ liczę na wasze sugestie odnośnie tego co dopracować a co ewentualnie zmienić. Jak zamaskować komin oraz rurki wracające wodę do akwarium?Tło strukturalne składa się z kilkunastu oddzielnych elementów i muszę podkleić czymś tylną szybę żeby szczeliny nie przeświecały. Chciałbym też rady jakie wprowadzić ryby. Akwarium ma odzwieciedlać górny bieg jednej z środkowoamerykańskich rzek jak np Usumacinta. Mam dojrzałą parę Parachromis Motaguensis, których jestem wielkim fanem i zastanawiam się czy połączenie z jakimiś Paratheraps będzie miało rację bytu.
AKWARIUM 1137l 250x70x65H
FILTRACJA sump ze starego akwarium 375l
OŚWIETLENIE 2xT8 Sylvania Grolux 39W
DEKORACJA tło z CX5, korzenie i kamienie


Załączone pliki Miniatury
                           
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#2
Cześć!
Cieszy mnie, że ktoś chce odzwierciedlić konkretną rzekę w Ameryce Środkowej Smile Żeby móc cokolwiek doradzić, będą potrzebne wymiary akwarium, choć ja nawet w takim zbiorniku nie poszedłbym w stronę dużych gatunków, a raczej którychś mniejszych + ewentualnie jakieś Paratheraps/Vieja. A najlepiej to w ogóle byłoby poświęcić takie akwarium jakimś reofilnym gatunkom, tylko pytanie czy jesteś gotów na dobrych parę miesięcy poszukiwań narybku Smile

Pzdr.

P.S. Popraw załączniki, coś się z nimi pokopało.
- 500 złotych za małą, szarą rybę ?!
- To bardzo rzadki gatunek.