(11-03-2013, 09:25 AM)Martinezio napisał(a): Jak z suporka, to luzik - nic nie musisz dodatkowo kleić. Tylko kup kołki do suporków dedykowane. Klejenie było by dobre, jakby to była ceramika, bo ona nie pyli. Suporek pyli dość konkretnie.
Co do stopek, to rozumiem, że stopa będzie wkręcona w tę blachę, a _dodatkowo_ zakontrowana nakrętką, tak?
Pomiędzy blachę a nakrętkę możesz dać jeszcze szeroką podkładkę (jeśli znajdziesz taką, która będzie większa od nakrętki, ale mniejsza od wymiarów blachy). Trochę łagodniejsze przeniesienie naprężeń z nakrętki na blachę No i będziesz mógł blachę pomalować, a dokręcając nie zniszczysz tak mocno lakieru. Oczywiście podkładka tylko i wyłącznie w ocynku galwanicznym, najlepiej żółtym - jest trwalszy od białego
Kierujmy się jedynie sumieniem, nie róbmy niczego dla ludzkiej opinii.
Niechże o nas będzie i zła, bylebyśmy zasługiwali na dobrą.
14-03-2013, 09:10 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-03-2013, 09:18 AM przez junak-rider.)
Soltarus, jeśli śruba (przyspawana do nóżki) jest wkręcana w nogę stelarza (u ciebie w tą blachę 45x25 10mm), to nie potrzebujesz żadnej dodatkowej nakrętki, a tym bardziej podkładki między blachą a nakrętką, bo i po co? Normalnie nakrętka służyłaby do regulacji lub kontrowania, ale u ciebie regulację robisz przekręcając nóżkę/podstawkę a kontra niepotrzebna - gwarantuję, że samo się nie obróci (jak dowalisz ze 700kg to nawet kluczem będzie ciężko). Możesz dać nakrętkę tylko i wyłącznie po to aby ciężar opierał się nie na 1cm gwintu M10 a 1cm+grubość nakrętki M10. Takie moje zdanie
(11-03-2013, 13:21 PM)Martinezio napisał(a): .... Oczywiście podkładka tylko i wyłącznie w ocynku galwanicznym, najlepiej żółtym - jest trwalszy od białego
Wiadomo, że nie chodzi o koszt ale żeby działało to jest raczej zbędne, ewentualnie tak jak pisałem tylko dla zwiększenia długości gwintu przenoszącego obciążenia
U dołu będzie szuflada. Potem każdy baniak będzie miał klapkę maskującą na siłownikach. Na samej górze będzie potężna klapa, albo otwierana do góry na siłownikach od klapy samochodu, albo na bok na zawiasach. Ot... kawałka stali nie będzie widać. Wkrętów też.
Całość wykonana ma być na dzień dzisiejszy z płyty '18, o strukturze diamentu (groszek?) - taka sama jak w mojej 550L tylko że biała.