• Witamy na forum akwarystycznym,
  • poświęconym wyłącznie najpiękniejszym
  • i najciekawszym rybom jakimi są pielęgnice.
  • Tylko tu porozmawiasz o pielęgnicach
  • z każdego zakątka świata,
  • znajdziesz ciekawe informacje,
  • uzyskasz pomoc ekspertów
  • i prawdziwych pasjonatów.
  • Pokaż swoje akwaria
  • i trzymane w nich pielęgnice.
  • Dziel się własnymi doświadczeniami.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Title: CO2 co potrzeba do obsługi

#1
Witam. 
Jak niektórzy wiedza stałem się posiadaczem butli w raz z reduktorem i elektro zaworem, co do tego jeszcze potrzebuję aby to uruchomićSmile Jestem Laikiem w tej sprawie więc każde sugestie są mile widziane, jak mam to poustawiać żeby ryb nie potruć i ogólne informacje są dla mnie bardzo ważne. Z góry dziękuję za wszelką pomocSmile
[Obrazek: baneria.jpg]
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#2
Ja bym totalnie odpuścił dozowanie CO2, szkoda ryb Wink.
"Rzadkie pielęgnice odchowuje się dwa razy, pierwszy i ostatni"      Rotfl
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#3
A po co dozowanie CO2? Masz dużo światła i nawozisz mocno rośliny? Inaczej to tylko musujesz wodę i zakwaszasz ryby, rośliny nie wykorzystają CO2.
Nie udzielam porad na PW, od tego jest forum Angel Angel Angel
Ponad 1000l wody w obiegu, a w nim 13 gatunków ryb, z czego pielęgnic 9

pozdrawiam, Łukasz
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#4
(28-08-2016, 22:15 PM)Kris1984L napisał(a): Witam. 
Jak niektórzy wiedza stałem się posiadaczem butli w raz z reduktorem i elektro zaworem, co do tego jeszcze potrzebuję aby to uruchomićSmile Jestem Laikiem w tej sprawie więc każde sugestie są mile widziane, jak mam to poustawiać żeby ryb nie potruć i ogólne informacje są dla mnie bardzo ważne. Z góry dziękuję za wszelką pomocSmile


Kris1984L

Popytaj na roslinyakwariowe.pl
Tutaj wsród biotopowców takie tematy nie są na topie. Albo dużo poczytaj i popytaj lub sprzedaj ten zestaw. Tak żeby ryby nie ucierpiały.
===============
Pozdrawiam
damian
 
Odpowiedz