• Witamy na forum akwarystycznym,
  • poświęconym wyłącznie najpiękniejszym
  • i najciekawszym rybom jakimi są pielęgnice.
  • Tylko tu porozmawiasz o pielęgnicach
  • z każdego zakątka świata,
  • znajdziesz ciekawe informacje,
  • uzyskasz pomoc ekspertów
  • i prawdziwych pasjonatów.
  • Pokaż swoje akwaria
  • i trzymane w nich pielęgnice.
  • Dziel się własnymi doświadczeniami.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Title: Cryptoheros w 126 filtrach- jakie?

#1
Jako ,że moje poprzednie szkło przeszło do lamusa poprzez rozszczelnienie postanowiłem spróbować z Ameryką Centralną. Nie znam się na tym biotopie i rybach z tego regionu. Ostatnie dwa lata to Kakadu i Ameryką Środkowa. Teraz również ma być zbiornik mono gatunkowy, tylko proszę o pomoc w wyborze ryb do tego baniaka. Chcę pielegnice,a że względów lokalowych i innych (chociażby wymiary szafki) kupiłem 126 litrów. Nie chcę jakiś mega rzadkich gatunków. Co możecie zaproponować?

Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#2
Napisz jakie wymiary ma akwarium, ważna jest powierzchnia dna. Hodowla jednej pary w tak małym akwarium rzadko się udaje Sad
I miss the good old days. When everyone wasn't an overly sensitive pussy! - Clint Eastwood
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#3
To tradycyjna 126 więc wymiary to 80 na 35. Wysokość 45 ,ale to przy pielegnicach ma mniejsze znaczenie jak wiadomo.

Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#4
Baniak masz pod Apisto albo barwniaki. Na siłę można wcisnąć któreś z mniejszych i spokojniejszych centralsów(przykładowo HRP), ale szybko dojdziesz do wniosku, że mija się to z celem.
Nie udzielam porad na PW, od tego jest forum Angel Angel Angel
Ponad 1000l wody w obiegu, a w nim 13 gatunków ryb, z czego pielęgnic 9

pozdrawiam, Łukasz
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#5