06-02-2014, 10:48 AM
Ja tam nie mam kompleksów z powodu przerobienia junaka. Tak jak pisałem - takie były czasy, taka moda. Był to wtedy praktycznie jedyny sposób na upragnionego choppera. Teraz to się zmieniło i nikt weterenów już nie tnie. To co teraz może wydawać się niektórym obciachem kiedyś było zupełnie normalne. Dodatkowo w przypadku średnio udanej konstrukcji jaką był junak, żeby nim naprawdę bezproblemowo jeździć praktycznie zawsze trzeba było coś zmienić w oryginale, ze względu na fabryczne błędy projektowe i montażowe. Przy całkowitym oryginale niestety motocykl ładnie wyglądał ale jeździć na nim można było z dwoma workami - jeden z częściami, drugi z narzędziami, a i tak nie wiedziałeś czy wrócisz nim do domu.
A co do przeróbek motocykli w ogóle, to mam zupełnie inne zdanie, ale jak sam wspomniałeś - co kto lubi. Tunning, nawet własnoręczny daje możliwość złożenia jedynej, niepowtarzalnej maszyny. Porównanie do FH moim zdaniem zupełnie nietrafione - w większości przypadków można wrócić do oryginału, a poza tym motocykle się nie rozmnażają...
A co do przeróbek motocykli w ogóle, to mam zupełnie inne zdanie, ale jak sam wspomniałeś - co kto lubi. Tunning, nawet własnoręczny daje możliwość złożenia jedynej, niepowtarzalnej maszyny. Porównanie do FH moim zdaniem zupełnie nietrafione - w większości przypadków można wrócić do oryginału, a poza tym motocykle się nie rozmnażają...