• Witamy na forum akwarystycznym,
  • poświęconym wyłącznie najpiękniejszym
  • i najciekawszym rybom jakimi są pielęgnice.
  • Tylko tu porozmawiasz o pielęgnicach
  • z każdego zakątka świata,
  • znajdziesz ciekawe informacje,
  • uzyskasz pomoc ekspertów
  • i prawdziwych pasjonatów.
  • Pokaż swoje akwaria
  • i trzymane w nich pielęgnice.
  • Dziel się własnymi doświadczeniami.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Title: moje pierwsze Malawi.

#1
Podjalem decyzje odnośnie zmiany biotopu z SA na Malawi. Mam nadzieję że sprzętowo podolam ale odnośnie ryb jestem zielony. Proszę o pomoc w doborze obsady. Ile gatunków i w jakich ilościach. Jak naradzie w oko wpadło mi kilka gatunków, mianowicie: Aulonocara firefish, Pseudotropheus saulosi, Labidochromis hongi, Maylandia gershakei, Cynotilapia afra, Pseudotropheus elongatus neon spot. Które z nich można trzymać razem o ile można. Jeżeli za duży misz masz to co byscie polecili? Moje akwarium 180x50x60 540l.

Pozdrawiam Paweł.
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#2
hej a może przerwę sobie zrób?
Jak nie miałeś czasu na Amerykę Płd to Malawi to też nie jest samograj.
Albo jakieś żyworódki? Potrenujesz, sprawdzisz silną wole i systematyczność, zobaczysz czy masz czas na opiekę jak się uda to wtedy?
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#3
Nie chciałbym rezygnować.  Przy SA największą zmorą jest walka z RO zbieranie do mojego akwa trwa strasznie długo. Chciałbym sie od tego uwolnić. Już kiedyś wiedziałem że następny biotop to malawi. Mam dosyć żółtej wody wyrywanych roślin I ciaflych kłótni z kobietą ze akwa jest brudne brzydkie I niewiadomo jak śmierdzące I na dodatek ciagle slysze ze wszystkie ryby wygladaja tak samo a zbrojnikow wcale nie widac. Z Malawi bynajmniej ryby jej sie spodobają a raz w tygodniu zeby zlac wodę I przeczyscic filtr znajde czas byle nie walczyć z RO. Dlatego proszę o pomoc w doborze obsady żeby nie było przerybienia i walk na śmierć i życie. 
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#4