• Witamy na forum akwarystycznym,
  • poświęconym wyłącznie najpiękniejszym
  • i najciekawszym rybom jakimi są pielęgnice.
  • Tylko tu porozmawiasz o pielęgnicach
  • z każdego zakątka świata,
  • znajdziesz ciekawe informacje,
  • uzyskasz pomoc ekspertów
  • i prawdziwych pasjonatów.
  • Pokaż swoje akwaria
  • i trzymane w nich pielęgnice.
  • Dziel się własnymi doświadczeniami.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Title: Co dajecie jeść.

#1
Witam wszystkich.
Mam prośbę czy moglibyście napisać mi konkretnie nazwy karm suchych i mrożonych które podajecie swoim pielęgnicom i częstotliwość ich podawania. nie mam zbyt dużego doświadczenia a nie chciałbym bez sensownie wydawać kasy na kiepski pokarm. A znaleźć konkretne informacje jest ciężko bo ciągle trafiam na te wszystkie posty na temat "ochotka dobra, ochotka zła".Undecided

Z góry dziękuje za informacje.
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#2
Po pierwsze zależy jakim pielęgnicom ... dużym czy mniejszym.
Po drugie ile masz tych pielęgnic ... 
Po trzecie ja daję takie pokarmy jak 
- Mrożonki : artemia , rozwielitka , larwy komara , oczlik , kryl , szklarka ...
- Suche ; Naturefood - Artemia ; cichlids S ; Tropical soft line ;
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#3
Musisz bardziej sprecyzowac pytanie - o jakie konkretnie ryby chodzi. Czy beda to pielegniczki, pielegnice z Ameryki Poludniowej czy Centralnej a moze z Afryki... Dla kazdego z tych kontynentow producenci karm suchych wypuszczaja dedykowana linie pokarmow. Kolejna sprawa jest wiedza czy dany gatunek jest mieso, roslino czy wszystkozerny. Jesli chodzi o konkretnych producentow to uzywam Naturefood i O.S.I (w fazie testow) do tego mrozonki solowiec, wodzien (szklarka) i czasami wrotka. Z zywych pokarmow wodzien i wazonkowiec i ochotka. Z innych pokarmow kiryski uwielbiaja Vitabin z Tropicala.