27-05-2012, 23:11 PM
Moim zdaniem należy sprawdzić:
- odkręcenie zaworów;
- jeżeli rozbierałeś go całkowicie i czyściłeś wirnik to sprawdź czy wszystkie uszczelki i gumki stabilizujące ośkę sa na miejscu;
- nie wiem jak zalewałeś filtr, ale proponuję zrobić to za pomocą lejka. Polega to na odkręceniu zaworów tak jak do normalnej pracy filtra, a następnie włożyć lejek w wąż zasysający wodę (to ten grubszy 16/22 mm) i powoli zalewać wodą. Powietrze które jest w filtrze będzie wychodzić tym wężem o mniejszej średnicy, czyli wylotowym. Warunek: zawory muszą być otwarte! Dobrze jest żeby nie zalewać całego filtra przez lejek przed złożeniem filtra zalać całość do zalania górnej kratki w kuble (tej pod głowicą).
Warto też jest pozbyć się powietrza z masy filtrującej o ile była ona wymieniana (np. gąbki).
W tym przypadku pomyłka złego podłączenia węży czyli IN/OUT nie wchodzi w rachubę ponieważ węże mają różne średnice.
Po uruchomieniu warto delikatnie poruszyć całym kubłem w pionie, ale bez szaleństw. Ponieważ po nadmiernym i energicznym ruszaniu kubłem mogą nastąpić nieszczelności na kolanku gdzie jest podłączony wąż ssący.
Sprawdź też jak wygląda wirnik, czy np. magnes nie jest pęknięty i w jakim stanie jest ośka wirnika.
Te filtry są bardzo dobre i ja osobiście nie widzę potrzeby żebyś wymieniał filtr. Sam użytkuję kilka takich filtrów od lat i wszystko jest w jak najlepszym porządku
- odkręcenie zaworów;
- jeżeli rozbierałeś go całkowicie i czyściłeś wirnik to sprawdź czy wszystkie uszczelki i gumki stabilizujące ośkę sa na miejscu;
- nie wiem jak zalewałeś filtr, ale proponuję zrobić to za pomocą lejka. Polega to na odkręceniu zaworów tak jak do normalnej pracy filtra, a następnie włożyć lejek w wąż zasysający wodę (to ten grubszy 16/22 mm) i powoli zalewać wodą. Powietrze które jest w filtrze będzie wychodzić tym wężem o mniejszej średnicy, czyli wylotowym. Warunek: zawory muszą być otwarte! Dobrze jest żeby nie zalewać całego filtra przez lejek przed złożeniem filtra zalać całość do zalania górnej kratki w kuble (tej pod głowicą).
Warto też jest pozbyć się powietrza z masy filtrującej o ile była ona wymieniana (np. gąbki).
W tym przypadku pomyłka złego podłączenia węży czyli IN/OUT nie wchodzi w rachubę ponieważ węże mają różne średnice.
Po uruchomieniu warto delikatnie poruszyć całym kubłem w pionie, ale bez szaleństw. Ponieważ po nadmiernym i energicznym ruszaniu kubłem mogą nastąpić nieszczelności na kolanku gdzie jest podłączony wąż ssący.
Sprawdź też jak wygląda wirnik, czy np. magnes nie jest pęknięty i w jakim stanie jest ośka wirnika.
Te filtry są bardzo dobre i ja osobiście nie widzę potrzeby żebyś wymieniał filtr. Sam użytkuję kilka takich filtrów od lat i wszystko jest w jak najlepszym porządku