• Witamy na forum akwarystycznym,
  • poświęconym wyłącznie najpiękniejszym
  • i najciekawszym rybom jakimi są pielęgnice.
  • Tylko tu porozmawiasz o pielęgnicach
  • z każdego zakątka świata,
  • znajdziesz ciekawe informacje,
  • uzyskasz pomoc ekspertów
  • i prawdziwych pasjonatów.
  • Pokaż swoje akwaria
  • i trzymane w nich pielęgnice.
  • Dziel się własnymi doświadczeniami.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Title: Black water 450L 150x50x60 obsada

#1
Wink 
Dobry wieczór, od razu napiszę, że jestem początkującym akwarystą miesiąc temu założyłem akwarium 54l aktualnie są w nim tylko rośliny i gupik wiem są stadne, ale ta rybka była kupiona dla żółwia w celach oczywistych i tak się stało, że już 5 miesięcy pływała razem z żółtolicym dodam, że to jedyna ryba, której udało się przeżyć w tym zbiorniku i do właśnie dla niej zakupiłem to 54l towarzystwo dokupie  za 5 dni jak wrócę z wakacji. Okej wróćmy do tematu nowego zbiornika po powrocie zamierzam również postawić nowe akwarium 450l nią to być black water z 1 parą pielęgnic pawiookich oraz 12 płaskobokami piszę ten post, ponieważ nie wiem, czy to wypali czytałem chyba na tym forum temat z takim połączeniem w identycznym litrażu, ale mimo to mam obawy dotyczące pielęgnica, co jeśli trafią się agresywne osobniki i zabiją płasko boki myślałem też nad taką obsadą 12 płasko boków 6 satanoperca daemon oraz 2/3 pary skalara altum sprzedawca na olx napisał mi, że 6 ziemiojadów przytakiej obsadzie będzie miało wystarczająco miejsca co o tym sądzicie może zaproponujecie inną obsadą z płasko bokami co do filtracji będzie to turbo 2000 oraz unimax 700.
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#2