• Witamy na forum akwarystycznym,
  • poświęconym wyłącznie najpiękniejszym
  • i najciekawszym rybom jakimi są pielęgnice.
  • Tylko tu porozmawiasz o pielęgnicach
  • z każdego zakątka świata,
  • znajdziesz ciekawe informacje,
  • uzyskasz pomoc ekspertów
  • i prawdziwych pasjonatów.
  • Pokaż swoje akwaria
  • i trzymane w nich pielęgnice.
  • Dziel się własnymi doświadczeniami.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Title: Dieta Severum

#1
Dobry wieczór koleżanki i koledzy.


To mój pierwszy post (nie licząc jednego z działu giełda), więc wypadałoby sie przedstawić.
Mam na imię Marcin, akwarystyką z przerwami zajmuję się od nastolatka, ostatnio 7 lat było Malawi, ale
opatrzyły nam sie pyszczaki i postanowiliśmy z partnerką, że czas na zmiany (w akwarium).
Rybki oddaliśmy i zrobiłem akwa pod Severum, które niedługo wprowadzą się do zbiornika.
Docelowo zostanie 1 para w akwarium.

Początek mamy za sobą, więc przechodzę do konkretów, mianowicie diety dla tych wspaniałych stworzeń:

- karmienie małymi porcjami 3 razy dziennie.
- jako pokarm główny spirulina 36% Tropical.
- jako pokarmy dodatkowe: Osi Cichlid Flakes,
Sera Vipan, Tropical Cichlid color, Tropical  RED MICO COLOUR STICKS, TROPICAL ASTACOLOR

Proporcje karmienia - 50% spirulina, 30% pozostałe płatki, 10% mrożonki (wodzień, artemia), 10% świeży szpinak, sałata

Co myślicie o takiej diecie?
Będzie odpowiednia dla Severum?
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#2
Dla mnie wydaje się spoko. Pomyślałbym też o jakimś pokarmie Naturefooda. Pokarmy tej firmy stosuję od kilku lat i bardzo sobię chwalę ( jakoś tak pół na pół z Tropicalem). Myśle też że warto pomyśleć o shripm-mixie to świetny pokarm w zasadzie dla wszystkich pielęgnic (zmieniamy tylko proporcje składników w zależności od gatunku). Sam już dłuuuugo nie robiłem tego pokarmu a szkoda i w sumie dzięki za ten post bo jakoś dzięki niemu sobie o tym przypomniałem Big Grin
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#3