• Witamy na forum akwarystycznym,
  • poświęconym wyłącznie najpiękniejszym
  • i najciekawszym rybom jakimi są pielęgnice.
  • Tylko tu porozmawiasz o pielęgnicach
  • z każdego zakątka świata,
  • znajdziesz ciekawe informacje,
  • uzyskasz pomoc ekspertów
  • i prawdziwych pasjonatów.
  • Pokaż swoje akwaria
  • i trzymane w nich pielęgnice.
  • Dziel się własnymi doświadczeniami.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Title: obsada 80x35x40

#21
Ja pytając się kiedyś na forum TT o N. leleupi dostałem odpowiedź, że dobraną parkę mogę trzymać w swoim (75x36x32cm) akwarium, teraz nagle 80x35x40 jest za małe.

Nie wiem, nie znam się, ale jako posiadacz w/w ryb uważam, że taka 112tka byłaby wystarczająca. U mnie nie ma problemu z agresją wewnątrz gatunkową i z wychowem młodych.

Uprzedzam, że to tylko moje spostrzeżenia i nie mam zamiaru toczyć tutaj walk z osobami, które i tak są większym autorytetem, więc proszę o uznanie mojego postu jako sugestii, a nie rady.
Pielęgnice moją pasją Smile Nie ważne gdzie, nie ważne ile... 
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#22
Pley

czy aby o tym poście mówisz?

http://forum.tropheus.com.pl/index.php?a...0#msg62874

Marta

 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#23
Tak, dokładnie.
Różnica w loginach wynikała z tego, że chyba miałem problem z rejestracją pod nazwą "Pley".

Pielęgnice moją pasją Smile Nie ważne gdzie, nie ważne ile... 
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#24
Mam jakieś problemy z forum i nie mogę odpowiadać wtedy kiedy chcę.