• Witamy na forum akwarystycznym,
  • poświęconym wyłącznie najpiękniejszym
  • i najciekawszym rybom jakimi są pielęgnice.
  • Tylko tu porozmawiasz o pielęgnicach
  • z każdego zakątka świata,
  • znajdziesz ciekawe informacje,
  • uzyskasz pomoc ekspertów
  • i prawdziwych pasjonatów.
  • Pokaż swoje akwaria
  • i trzymane w nich pielęgnice.
  • Dziel się własnymi doświadczeniami.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Title: Badis singenensis Buxar

#1
Czesc jestem nowy w Pielegnicach i to co widze fascynuje mnie.
Tak wlasciwie chcialem Dario Dario ale jednak zdecydowalem ze z powodu temperatur. W zimie w nocy moze u mnie zejsc az do 19 stopni Buxar bedzie madrzejszym wyborem.
do tego jednak doszly Akarki i Kakadu no i temperatura musi sie trzymac 22-23 zeby wszystkim bylo w miare dobrze.
mam 350 litrów mocno zalesionych z kryjówkami róznego pokroju. pod kamieniami, Kokosy i muszle winniczka. w sumie bedzie jakies 20 mozliwych kryjówek.
woda z kranu u mnie to
PH 7,8 (zmiejszone na 6,8)
DGH 8,5 (zmniejszone na 7,5)
KH 5
temperatury 22-25 (bez ektremów na doworze)
Buxarów mam 2.2
czy mozece mi cos podpowiedziec zeby w sumie rybkom bylo jak najlepiej?
Pozdrawiam Tomek
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#2
Połączenie badisów z pielęgniczkami to bardzo zły pomysł. Badisy nie mają z Apisto szans, zwłaszcza z kakadu. Musisz zdecydować się co wolisz trzymać.
- 500 złotych za małą, szarą rybę ?!
- To bardzo rzadki gatunek.
- To poproszę cztery.
 
Odpowiedz
Podziękowania złożone przez:
#3
(16-06-2019, 18:14 PM)piotrK napisał(a): Połączenie badisów z pielęgniczkami to bardzo zły pomysł. Badisy nie mają z Apisto szans, zwłaszcza z kakadu. Musisz zdecydować się co wolisz trzymać.

Dzieki za radę będę raczej wolał badisy.  
Kakadu pójdą do szwagra

(16-06-2019, 18:14 PM)piotrK napisał(a): Połączenie badisów z pielęgniczkami to bardzo zły pomysł. Badisy nie mają z Apisto szans, zwłaszcza z kakadu. Musisz zdecydować się co wolisz trzymać.