Cichlidae.pl - podyskutujmy o pielęgnicach
54l SA - pierwsze akwarium - Wersja do druku

+- Cichlidae.pl - podyskutujmy o pielęgnicach (https://cichlidae.pl)
+-- Dział: Prezentacje (https://cichlidae.pl/forum-23.html)
+--- Dział: Prezentacje zbiorników (https://cichlidae.pl/forum-24.html)
+---- Dział: Akwaria z pielęgnicami (https://cichlidae.pl/forum-69.html)
+---- Wątek: 54l SA - pierwsze akwarium (/thread-8795.html)

Strony: 1 2 3 4 5


54l SA - pierwsze akwarium - AquaDragon - 05-12-2017

Witam wszystkich serdecznie. W temacie akwarystyki jestem nowicjuszem ale od dłuższego czasu czytam o tym hobby. Pomysł na akwarium wziął się z alergii moich dzieci i braku możliwości trzymania "futrzaków". Najpierw kupiliśmy " Aqua Dragons" czyli pół litrowy plastikowy zbiornik w którym wykluwają się skorupiaki przypominające smoki. Żyją tylko miesiąc który dawno minął Angel. Oglądanie mętnej wody i mikroskopijnych stworków nie należało do przyjemnych. Po jakimś czasie przypadkiem znalazłem się w sklepie akwarystycznym i wtedy mnie natchnęło... Na początku miała być szklaneczka z jakąś złotą rybką dla dzieci bo mnie akwaria nigdy nie kręciły. Pewnie dlatego że wszystkie jakie znałem były zupą rybną a ich obserwacja była ciekawa przez pierwsze 30 sekund. Zacząłem czytać internety i tym sposobem przekonałem się że akwarium może być kawałkiem natury. Aaaa.... akwarium nie jest tylko moje ale i syna który wysypał wszystkie swoje zaskórniaki. Krótko mówiąc była zrzuta RotflZ tego względu muszę brać również jego gust pod uwagę, czego skutkiem będzie simulans w obsadzie.Na szczęście łatwo mu wybić z głowy statki i zamki na dnie. Tyle tytułem wstępu.

1. 54l 60x30x30


2. 9W  6500k


3. Aquael Turbo 500


4. Aquael Gold 50W


5. Britta i RO po 50%


6. Korzenie Sosny bagiennej


7. Pielegniczka Ramireza + Neon Simulans


8. Strzałka skrzydlata i żabienica delikatna


Obecnie czekamy na szafkę, tło i rośliny. Reszta gratów jest.