Cichlidae.pl - podyskutujmy o pielęgnicach
Problem ze strona cichlidae.pl - Wersja do druku

+- Cichlidae.pl - podyskutujmy o pielęgnicach (https://cichlidae.pl)
+-- Dział: Cichlidae.pl (https://cichlidae.pl/forum-36.html)
+--- Dział: Sprawy organizacyjne, dyskusje na temat forum, propozycje, sugestie, znalezione błędy, itp. (https://cichlidae.pl/forum-16.html)
+--- Wątek: Problem ze strona cichlidae.pl (/thread-8328.html)



Problem ze strona cichlidae.pl - Derfi - 19-05-2017

Jest problem aby wejść na stronę cichlidae.pl z przeglądarek Chrone i Firefox udało mi się z Explorera.


RE: Problem ze strona cichlidae.pl - dzikakuna - 19-05-2017

jest problem z certyfikatem bezpieczeństwa...


RE: Problem ze strona cichlidae.pl - sensej - 19-05-2017

Potwierdzam. U mnie też był ten komunikat.


RE: Problem ze strona cichlidae.pl - jaca303 - 19-05-2017

Twój zegar się śpieszy

Nie można nawiązać prywatnego połączenia z cichlidae.pl, ponieważ data i godzina (piątek, 19 maja 2017 08:02:11) ustawione na komput
erze są nieprawidłowe. NET::ERR_CERT_DATE_INVALID



A ja miałem tak , ale już jest ok Big Grin


RE: Problem ze strona cichlidae.pl - piotrK - 19-05-2017

Już Marti naprawił Smile


RE: Problem ze strona cichlidae.pl - duchu - 19-05-2017

Już działa po staremu Smile


RE: Problem ze strona cichlidae.pl - Martinezio - 10-11-2017

Moi Drodzy,

wpłynęły do nas głosy, że plugin Tapatalka nie pokazuje obrazków. Niestety, okazało się, że problem tkwi w samym pluginie. Jest on już zgłoszony i trwają prace nad znalezieniem przyczyn i rozwiązaniem problemu. Póki co, zalecam korzystać z funkcjonalności web-view.
Jak tylko pokaże się poprawka tego problemu, natychmiast ją wdrożymy.

Pozdrawiam Smile


RE: Problem ze strona cichlidae.pl - Martinezio - 15-11-2017

(10-11-2017, 10:47 AM)Martinezio napisał(a): Moi Drodzy,

wpłynęły do nas głosy, że plugin Tapatalka nie pokazuje obrazków. Niestety, okazało się, że problem tkwi w samym pluginie. Jest on już zgłoszony i trwają prace nad znalezieniem przyczyn i rozwiązaniem problemu. Póki co, zalecam korzystać z funkcjonalności web-view.
Jak tylko pokaże się poprawka tego problemu, natychmiast ją wdrożymy.

Pozdrawiam Smile
Moi Drodzy,

Teamowi TT support udalo sie zdiagnozowac problem z tymi obrazkami. Wina jest po stronie aplikacji mobilnej, a dokladnie cache tej aplikacji. Wystarczy wyzerowac dane aplikacji TapaTalk w smartfonie i obrazki wracaja po ponownym zalogowaniu sie do apki. Wszystkie ustawienia personalizacyjne niestety bedzie trzeba zrobic od nowa, ale subskrypcje sa przechowywane w chmurze TT, wiec nic nie ginie.

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka