Stoi na stacji lokomotywa,
Ciężka, ogromna i pot z niej spływa -
Tłusta oliwa.
Stoi i sapie, dyszy i dmucha,
Żar z rozgrzanego jej brzucha bucha:
Buch - jak gorąco!
Uch - jak gorąco!
Puff - jak gorąco!
Uff - jak gorąco
To nie kącik poetycki a forum dla
W A R I A T Ó W, zatem...
będąc dziś po Rusty
EU07-173 z poc. nr. 83102 TLK ZEFIR
Podczepiana "siódemka" pod skład
[
attachment=17037]
I sama ona
[
attachment=17038]
EU07-208 z poc. nr 83108 TLK POBRŻEŻE
Tym razem niebieska siódemka
[
attachment=17040]
i cały skład
[
attachment=17039]
Dziś zbyt gorąco, ale mając wolną chwilę wybieram się znaleźć jakąś fajną miejscówkę i nakręcić swój pierwszy przejazd oraz RP1. Na takie cudo nie liczę
PiotreK, dawaj Pendolino
A proszę bardzo:
Co Cię tak wzięło, Killi?
Nie podejrzewałbym Cię o jaranie się koleją. Wrzucę jeszcze jeden filmik z yt, nie mój, ale go uwielbiam:
Dzięki
A jakoś tak mnie ruszyło. Pradziadek był kolejarzem, więc może dlatego
Takie tam z dwóch wypadów
+ 2 HITY
EP07-1052 TLK Pirat+Uznam
[
attachment=17421]
HIT 1
EP07-174 "żółte czoło" czyli lokomotywa IC w historycznym malowaniu PKP z lat 90-tych.
[
attachment=17422]
HIT 2
Lokomotywa manewrowa 401Da-384
a na niej...
Łociec
[
attachment=17423]
Czyli czasami wychodzi na powierzchnię
Jak się miesza to co lubię?
Przykładowo w tym zdjęciu z 1930 roku i zagadką z nim związaną (gdzie to dokładnie, jaki parowóz, normalnotorowy czy wąskotorowy)
Jak ja to lubię
[
attachment=17474]
Kołobrzeg, wg mnie jest to normalnotorowy patrząc na szerokość osi w tym ciągniku (który pewnie służył do konserwacji torów, tak jak teraz w usa używają samochodów
).
Może być, tylko jest jeden problem. Istniała stacja wspólna normalnotorowa i wąskotorowa 1000 mm. Ale dzięki PiotreK za trop.
A no to może, nie mam pojęcia. Nie zmienia to faktu że takie zdjęcia są boskie. Szkoda że na Railpictures.net tak rzadko trafiają się foty sprzed 1960 roku