07-05-2014, 10:41 AM
Mam od kilku lat filtr TETRA EX 2400. Kupiłem go na allegro i wbrew zapewnieniom sprzedawcy, że będzie bardzo cichy było zupełnie odwrotnie (miałem porównanie z mniejszymi modelami). Próby reklamacji spowodowały jedynie kłótnie ze sprzedawcą, itd., więc napisałem do siedziby Tetry e-mail'a z prośbą o podanie zakresu głośności (dB) jakim powinno odpowiadać to urządzenie. Wielkie było moje zdziwienie jak po kilku dniach zadzwoniła do mnie miła Pani i całkiem niezłą polszczyzną zaproponowała, że wyślą mi nowy filtr na przetestowanie. Tydzień później zjawił się kurier z gratisowym filtrem. Chcąc być w porządku, napisałem kolejnego meila z informacją, że mogę na swój koszt zwrócić stary lub nowy filtr. Odpowiedź była taka, że mogę go zachować lub zutylizować, najważniejsze jest zadowolenie klienta.
A więc co do jakości niektórych produktów można mieć zastrzeżenia, ale jak chodzi o obsługę klientów to życzyłbym sobie tylko takich firm. Niestety w Polsce często są jeszcze sprzedawcy, którzy zatrzymali się na etapie głębokiego PRL.
A więc co do jakości niektórych produktów można mieć zastrzeżenia, ale jak chodzi o obsługę klientów to życzyłbym sobie tylko takich firm. Niestety w Polsce często są jeszcze sprzedawcy, którzy zatrzymali się na etapie głębokiego PRL.